آیا طب گیاهی چینی است که می تواند به من امید ESRD نارسایی کلیه به وجود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"مبتلا به نارسایی کلیه ESRD و تغذیه از دیالیز، آغاز شده چند ماه پیش. آیا طب چینی گیاهی وجود دارد که می تواند به من امید دادی؟"

بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) و یا نارسایی کلیه قابل درک است که یک کشور یک بار کلیه ها به درستی و یا به اندازه کافی عمل نمی کند، القاء تجمع مواد زائد و مواد سمی است. هنگامی که ضایعات سمی در خون ساخت، آنها ممکن است آسیب دائمی و غیر قابل برگشت به سلول های بدن، بافت ها و اندام می شود. بنابراین، برای زندگی، عملکرد کلیه باید از طریق دیالیز یا پیوند جایگزین شده است. یک فرد می تواند با تنها یک کلیه سالم بماند. افراد مبتلا به کلیه ها که زیر 20٪ از ظرفیت مورد نیاز کار کند، با این حال، به نوعی از درمان جایگزین کلیه.

شما در آغاز به نارسایی کلیوی می باشد. یک درمان طبیعی است که می تواند به شما کمک کند وجود دارد. این طب میکرو چینی Osmotherapy، که می آید از طب سنتی چینی است. طب چینی، یک سیستم رسیدن به بیش از 2000 سال، در حدود یک پنجم از جمعیت جهان انجام می شود. حمایت شده توسط قرن تجربه تجربی، دارونامه بزرگ چین شامل برخی از گیاهان که در درمان بیماری های کلیوی بسیار موثر است. این گیاهان خواهد شد میکرونیزه و osmosed به ضایعات کلیوی با کمک دستگاه های اسمز. به همین دلیل است که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نامیده می شود. این روش جدید در سال های اخیر است. این دارو می تواند در ضایعات کلیوی در یک دقیقه با مایکروویو از میکروسکوپ می رسند. میزان جذب و فعالیت بیولوژیکی از دارو را تا حد زیادی افزایش یافته است.

در این روش درمانی شده است برای بیش از 20 سال در چین استفاده می شود. در سال 2011، 6000 بیماری های کلیوی بیماران در چین این درمان را دریافت کرد. بسیاری از نامه ها به لطف نشان می دهد آن شایسته است که امتحان کنید به طول عمر برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه ESRD.

 

آیا طب گیاهی چینی است که می تواند به من امید ESRD نارسایی کلیه به وجود





:: برچسب‌ها: طب گیاهی چینی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، ESRD ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: